سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشقه همیشگی
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 9:38 عصر :: نویسنده : بی کران

این روزا عجیب دلم میگیره...دلم میگیره از بی محلی بعضی ها....
اما اما همین بعضی ها یادشون رفته همه دنیای منن...یادشون رفته این روزا قیمت عشق از غرور خیلی بیشتره...
این روزا دلم میگیره وقتی نگاهت منتظرم نیست....
ای خدا.....
نکنه تو هم قهری؟نکنه تو هم یه سری مصلحت تو کارته که به ما نگاه نمیکنی؟خدایا میدونم بنده ی خوبی برات نبودم اما خستم خدا...
من تو زندگیم چیز زیادی نخواستم اما حتی کسی که اینجوری دوستش دارم هم براش مهم نیستم...براش مهم نیست که من چقدر هر روز به خاطرش گریه میکنم چقدر برای موفقیتش نذر و نیاز میکنم...
خدایا دلم گرفته....
می خوام داد بزنم،می خوام بی ترس بهش بگم دوست دارم...بگم من به خاطره داشتنش این ماسک بی خود غرورمو انداختم دور...بگم از همه چیزم گذشتم
اما انگار این روزا همه چیز مهمه الا من...همه حق دارن شاد باشن الا من....حتی گفتی به خودت سخت نگیر!...
عشقم ببخشید دلم گرفته نمیدونم دارم چی میگم...
از همه این دلتنگی ها و گلایه ها که بگذریم عاشقانه دوست دارم...
دووووووووووووووووووووووووستت دارممممممممممممممم

عشق




موضوع مطلب :